Informații utile din domeniul imobiliar (III)


De ce trebuie să lucrez cu o Agenție Imobiliară?
• Pentru stabilirea unui preț bun de vânzare a proprietății tale. Pe cont propriu s-ar putea să fii prea subiectiv, să nu evaluezi corect proprietatea fiind emoțional legat de ea și astfel să nu ai rezultate.
• Pentru asistența pe întreagă desfășurare a procesului de vânzare;
• Pentru siguranța tranzacției imobiliare (iți vom spune ce masuri să iei pentru a fi sigur că nu ieși în pierdere);
• Pentru că iți vom aduce clienți capabili să cumpere;
• Pentru a câștiga timp, vânzarea realizându-se în cel mai scurt timp posibil (promovarea, vizitele, pur și simplu a te ocupa de clienții cumpărători, poate necesita mult timp, iar tu probabil nu îl ai la dispoziție);
• Pentru a câștiga bani, obținând cel mai bun preț pentru apartamentul tău
• Pentru consiliere post-vânzare cu privire la posibilitățile pe care le ai de a investi tot în domeniul imobiliar;
De ce trebuie să fac oferta scrisă vânzătorului si nu verbală ?
Atât noi, cât și alți agenți imobiliari profesioniști recomandă și lucrează doar cu oferte scrise. Afla că este în interesul tău să completezi o ofertă scrisă, după ce ai vizionat imobilul împreună cu toți membrii familiei. Asta pentru că achiziționarea unui apartament este o decizie extrem de importantă și trebuie să fie unanimă. Oferta verbală ar putea avea avantajul de a fi dezbătută de cele două părți într-un timp foarte scurt, însă va fi în defavoarea ta pentru că timpul de reacție al vânzătorului este limitat și răspunsul s-ar putea să nu iți placă.
Atunci când răspunsul vine după o analiza atentă a ofertei, după ce agentul imobiliar discută cu vânzătorul și îi prezintă oferte comparabile de pe piață, acesta s-ar putea să-ți fie favorabil. Vânzătorul are posibilitatea și timpul necesar să înțeleagă cum și de ce s-a ajuns la această ofertă, în cazul în care este sub așteptările lui.
O ofertă scrisă, completată cu toate datele tale, cu prețul oferit, semnată de tine, îi va inspira vânzătorului multă seriozitate, siguranță, intenție reală de cumpărare și cu siguranță se va gândi de două ori înainte de a refuza sau să vină cu o contraofertă.